lørdag 21. november 2009

Utfordret!


Ble utfordret av Lena, Bo med barn, til å vise dere noen bilder fra mappene mine. Så utrolig gøy å bla tilbake i gamle bilder, som en liten skattejakt!
I mappe fire, dukker Filip 4 år opp....Han viser stolt frem sine pastell pyntede pepperkaker, herlig! Spørs om han hadde valgt den pynten idag?



I mappe 7 er hele gjengen på plass. Fisketur på hytten er alltid suksess, spesielt når det blir napp!
Sender utfordringen videre til Love peace pionies, Nina & Cocobongoo & Emmeline



9 kommentarer:

  1. HEI!! Herlige barn og fine bilder. Ble fast leser av din blogg etter reportasjen i Mamma. Ser ut som dere har et fint hjem/hytt og en nydelig butikk. Blir det flere bilder fra disse plassene ?? Ser ut som du har utrolig god interiørsmak!! Hilsen en lærerinne med sans for interiør :D God helg!!

    SvarSlett
  2. Herlig, Hege :o)
    Ha en vidunderlig søndag..
    her kribler det magen, skal jo på Bjørn Eidsvåg konsert i kveld.. ;o) ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Så koselig bilder og tusen takk for utfordringen:)
    Da har jeg bladd frem i arkivet og mimret med gamle bilder.
    Ha en forsatt fin søndag!
    smil og klem

    SvarSlett
  4. Utrolig skjønne bilder, veldig "in the moment"♥ Jeg har en utfordring til deg hos meg - som jeg vet passer deg veldig godt. Ta den bare hvis du har lyst;) Ha en fin søndagskveld. Klem H

    SvarSlett
  5. Morsom utfordring, og herlige bilder!!!
    Ha en fin ukestart!
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Herlige størsten! Og skjønne alle tre! Takk for invitasjon til gløgg m.m. Dessverre er jeg på FAU-møte da... Hørte det var stas på forrige kundekveld som jeg også gikk glipp av. Ikke lenge siden jeg var innom - alt for masse fristende i butikken din...!!! Nyt en travel førjulstid :)

    SvarSlett
  7. Så herlige bilder! Det er alltid artig å bla litt tilbake i bildebunken, mimre litt, og tenke på hvor fort tida flyr...Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  8. Hei hei!

    ENDELIG har jeg rotet meg inn på besøk til deg og din vakre blogg. Jeg må virkelig ta turen til butikken på Sletten - mange godbiter venter på meg skjønner jeg! Tidsklemma etter stadigvekk en stopper. Kjenner du til problemet?

    Hørte at du hadde vært innom RM i Sentrum. Kjekt å høre - jeg håper du koste deg!

    Vi sees plutselig.

    Klem fra meg!

    SvarSlett