onsdag 25. november 2009

Snart advent!


Til helgen skal det være pyntet hjemme hos oss. Synes, som jeg har nevnt tidligere, at det er super koselig med et desember pyntet hus. I går kom det to paller med herlig julepynt til butikken. Så idag har vi bakt pepperkaker og snik startet med julepynten.....Knall gøy!


Felix hører godt etter når storebror leser. Fantastisk med guttene, de har sånn enorm glede av hverandre.


Hvem kan motstå disse super skjønne snøkulene? Problemet er hvilken man skal velge, elle melle...


Dette MÅ være julens skjønneste lys! Spørs om jeg har hjerte til å tenne dem...


Endelig tilbake i butikken!











16 kommentarer:

  1. Jeg og gleder meg til advent og julepyntingen! Spesielt nå som jeg har kjøpt de fine tallene til adventslysene hos deg! Ha en god kveld :-)

    SvarSlett
  2. For en utrolig koselig sofakrok, nydelig med alle de fine lysene! Og barna dine er så skjønne altså! Utfordringen skal du ikke tenke på, det var bare hvis og når du har tid:) Det er i hvert fall lett som en plett for deg å finne fine gave, du har jo Berthas full!:) God natt, klem H

    SvarSlett
  3. Wow, så mye lekkert du tydligvis har fått i butikken. Jeg må nok innom en av dagene;)
    Herlig å se guttene kose seg sammen i en nydelig sofakrok:)
    Natti natt og stor klem

    SvarSlett
  4. Jeg bare elsker snøkuler, så nå må jeg på sopping ser jeg. Kjempefine var de! Koselige bilder!

    SvarSlett
  5. sopping...ja, eller shopping ja ;)

    SvarSlett
  6. Så myyye fint!!
    Må visst snart innom igjen :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  7. så koselige bilder med de to guttene:)

    SvarSlett
  8. Å så masse fint! Eg trur eg må innom butikken din!!! Snart!!!

    SvarSlett
  9. Veldig koselige bilder av guttene dine:)
    Kos dere med baking og pynting... Koselig tid dette her. Spesielt når man har barn..
    klem K

    SvarSlett
  10. Forelsket i de utrolig søte lysene.
    De er ingen fare for at jeg hadde tent på de. Her kan de gå i arv.. hi hi.

    Ha en fin fin dag.

    Linda.

    SvarSlett
  11. Ser nydelig ut hos deg, Hege! Jeg har en følelse av at du bor i et drømmehjem;)
    Desember er fin, men travel! Neste uke er det tre års dag hos oss, med masse besøk, pynt og kos:) Gleder meg som bare det!
    Etterpå håper jeg å finne litt tid til f eks et besøk på Berthas;)

    Guttaboys er supersøte! Ser ut som de koser seg:) Herlig!

    Ha en fin helg, klem:)

    SvarSlett
  12. ..tusen takk for koselig hilsen, hege ;o)

    God adventshelg til deg og din skjønne familie!

    Klem J.

    SvarSlett
  13. Koselige bilder av de skjønne guttene dine:)))
    Nydelige lys, og for en herlig bambifamilie:)
    Ha en fin adventshelg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  14. Så koselig med alle lysene!
    ha en fin 1.adventshelg Hege!!!

    SvarSlett
  15. Så koselig! Der var det mye fin pynt jeg fikk lyst på... ;-)

    SvarSlett
  16. Så fin blogg Hege,nydelige bilder av guttene i sofaen . Jeg ble superfornøyd med kakefatet, knallfint !! Nå er det fyllt opp med frukt enn så lenge . Ha en fin første desember .
    Klem fra Kristine

    SvarSlett