søndag 4. oktober 2009

God høstferie!


Minner er ikke noe som kommer til deg. Minner er noe du må reise og hente. Er absolutt veldig enig med dette utsagnet som stod på en sukkerpakke servert på et fly for mange år siden. Høstferien står for tur i Bergen. Skulle veldig gjerne vendt tilbake til herlige Cassis.


Her hjemme bøtter det ned og min 4 åring synes det er blodig urettferdig at noen bor hvor solen skinner, og en kan gå med flipflops hver dag....Jeg som trodde det bare var oss voksne som hadde slike tanker. Med håp i stemmen spør han: " Blir det sol idag?" Hver dag pakker han sekken til barnehagen med t-shirts, sandaler og solbriller, for det kan være det blir varmt igjen mamma...Jeg har ikke hjerte til å fortelle ham at den STORE regnbygen er begynt, og den varer MINST til mars....I mellomtiden koser jeg meg med minnene og planlegger en ny tur. Det er heldigvis helt gratis å drømme!
Ønsker dere en fantastisk høstferie med eller uten regn!




6 kommentarer:

  1. Hei! det var koselige bilder, som minner meg på at det jo en gang blir sommer igjen... Akkurat nå føles det jammen ikke sånn her i Bergen! Min lille 3 åring har allerede innviet både ullundertøyet og ullpysjen, og jeg tror jammen ikke det kommer av igjen før godt ut på nyåret! Hun forstår ikke helt at sommertøyet ikke lenger ligger i skuffen til fri benyttelse.. JEg liker faktisk høsten godt jeg. De klare, kalde dagene med deilig frisk luft. Regnet kan jeg godt være foruten! Ha en fin høstferie. Kan godt hende jeg stikker innom butikken. KLem

    SvarSlett
  2. ..åh, nå fikk jeg lengsel mot sol og varme :o)
    Herlige bilder!
    Passer tantungen min(2 år) i dag.. er helt ute av trening! Pust og pes - det er travelt!!
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Ja, eg føle virkelig med sønnen din! Eg har veldig lyst til å reise vekk fra denne våte byen men minn mann vil ikkje. Han vil heller spyle med høytrykksspyleren sin!!! Er det mulig?
    Ha ein fine søndag!

    SvarSlett
  4. Så du kjenner Gitte Brandt??? Heldig du!
    Bildene hennes er utrolig fine! Vi skal snart pusse opp stuen her hjemme,så da kunne jeg godt tenkt meg et bilde fra henne! Vet du hva de ligger på i pris? Har ikke fått med meg det når jeg har beundret bildene;o)
    Ha en fin søndagskveld!

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hei hei, og gratulerer med ny blogg. Gratulerer også med butikken. Kjempekjekt at du har starta for deg sjølv, og at det går bra :) Eg kjenner det titt og ofte at eg veldig gjerne skulle budd i Bergen igjen :) Her i Stavanger er det manko på skikkelig kjekke interiør og barneklærbutikkar. Men men, shopping er heldigvis ikkje heile livet ;) Håpar dåko har det kjempebra, og vesle Hermine er dødsskjønn :) Klem frå Linda

    SvarSlett
  6. nommen for en liten søtnos... forstår godt du ikke vil knuse drømmen hans om sommer og sol:)

    Kjempefin artikkeli i bladet mamma forresten, skal komme innom å se butikken i real life så fort jeg kan..

    SvarSlett