mandag 5. april 2010

Lykke på boks!!!


I påsken har jeg vært i Washington sammen med min skjønne søster & minst like skjønne mamma. Gjett om vi har hatt det gøy!
Da jeg tidligere har bodd i Washington er det noen favoritter som må besøkes.....


En absolutt favoritt er den fantastiske Gourmet butikken Dean & Deluca. Kunne ikke motstå de fantastiske påskekakene......De ble pakket inn i utallige lag silkepapir & en liten boks, slik at de skulle være like hele tilbake i Bergen..


Hele var de ved ankomst, men det varte ikke lenge for de var minst like gode som de ser ut...
Ønsker dere alle en flott ny uke!



6 kommentarer:

  1. Så spennende med tur til W :o)
    Herlig å bare være jener på storbyferie :o)

    Påskekaken var skjønn :o) tviler ikke på at den smakte like bra!

    Nå er det LENGE siden jeg var innom - DET må jeg få gjort noe med.. Til uka, kanskje :o)

    Klem til deg.

    SvarSlett
  2. Så spennnende å dra til W! Du er flink å farte, tror jeg;)
    Nydelige kaker da, min påskebakst bleikner liksom, haha:D
    Ha en flott uke, håper på en sletten tur en dag;)

    Klem, Marte

    SvarSlett
  3. så heldig du har vært i påsken da!

    SvarSlett
  4. Oioioi..heldige deg:))
    Høres spennende ut!! Velkommen hjem!
    Kjempesøte kaker, ser ut som vesle Hermine likte dem, hun er sikkert veldig glad for å få mamman sin hjem også, tenker jeg:)
    Ha en fin uke!
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Heeerlig, å de kakene så utrolog lekre og gode ut....jentetur er jo ikke å forakte, og for et koselig reisefølge da..
    GOD UKE
    klem fra meg:-)

    SvarSlett
  6. *misunnelig* ..har selv bodd der i nesten 2 år og savner DC! Arild og jeg snakker om å dra dit til høsten ;) Snakkes snart!

    Klem, Thea.

    SvarSlett