lørdag 6. februar 2010

Surprise!



Har alltid hatt en drøm om at noen skal overraske meg med en reise. Tenk at billetten er bestilt & kofferten er pakket. At noen har gjort dette for å glede meg..... Men det er enda gøyere å planlegge dette for noen du er glad i! Jeg har hatt reisefeber og sommerfugler i magen i flere uker. Kan anbefales!



Pappaen min blir 60 år og han elsker fotball. Det måtte bli fotballtur til London. Gjett om hele familien (mamma hovedsponsor, min skjønne søster Line & Mikkel, Alexander & jeg) har hatt det gøy under planleggingen. I går troppet vi opp med gassballonger & reiseplan. Det var en super glad og rørt pappa som satt seg på flyet i går kveld! I dag er det Tottenham mot Aston Villa som står på programmet. GRATTIS med dagen Pappa! (PS Han fyller ikke 60 før 17 feb.)









10 kommentarer:

  1. Så stas!! Gratulerer med din fars dag- som blir en hel familiebegivenhet! Utrolig koselig å overraske sånn, og kjempegøy at dere er med! Kos dere masse! klem Heidi

    SvarSlett
  2. Åå, så herlig! Blir helt rørt her... Min far fyller også 60 i år, og i den forbindelse skal hele familien til Syden i juni. Vi blir 11 med stort og smått! Pappa vet om dette da, men han er sååå glad for at vi vil feire ham på denne måten! Det kommer til å bli en opplevelse for resten av livet! Og det blir det nok for din far også denne helgen!
    Ha en fortsatt fin helg :)

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  3. Det er bare Alexander som er med, guttetur! Vi skal feire han i sommer på Anti Paros, hele familien,men det vet han om. Gleder oss masse til det!

    SvarSlett
  4. Å så kjekt, tipper far 'koser seg ihjel'. En gave som huskes for resten av livet. Jeg gjorde også dette for mannen min som var 50 år i november 07. Styrte på med å bestille fly, hotel og ikke minst fotballkamp på selveste Olympia stadion i Roma. Mannen min viste ingenting om noen reise før dagen i forveien. Alt var pakket for 8 dager i Roma. Nattoget fra Bergen for å ta fly fra Oslo (han var kjempespent), trodde vi skulle til 'syden'. Dama i taxfree avslørte meg når hun spurte om vi skulle videre fra Roma!!!En fantastisk feiring i Roma ble det.Han snakker om det enda i alle store sammenkomster. klem

    SvarSlett
  5. For en fantastisk presang!!!
    Skjønner godt at han ble både rørt og glad ja!
    Skulle ønske noen stod på trappen min sånn en vakker dag :-)

    SvarSlett
  6. Suuper gave, ingenting er som en real overraskelse:D

    God helg, Hege!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Så utrolig gøy da.Den beste gave er og glede andre=)
    Gutten din ligner helt utrolig på deg=)en skikkelig sjarmør.
    God helg.
    Frøydis.

    SvarSlett
  8. Gratulerer til din far. For en flott gave.
    Ser at Bodil Bo har kjøpt ei fantastisk kaninlampe hos deg.HAr du den inne? HVa koster den og sender du evnt.?? På forhånd takk. Titter innom bloggen din hver dag. Liker godt stilen din. MVH¨Kristine

    SvarSlett
  9. Hei!
    Jeg bare lurer på om Berthas Oldebarn har nettbutikk, eller er det mulig å få kjøpt noe spesielt bare og få det sendt i posten?
    Skulle gjerne hatt ei slik harelampe som bloggen BO har skrevet om på bloggen sin idag=)
    Men er sjelden i Bergen.
    Løveklem.

    SvarSlett
  10. Kanin lampen koster 599,- Vi sender gjerne! Bare ring oss i butikken på 55271300, så hjelper vi dere!

    SvarSlett